tehsil_xeberleri_metn Təhsillə bağlı iki qanun layihəsi parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib

Təhsillə bağlı iki qanun layihəsi parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib

Təhsillə bağlı iki qanun layihəsi parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib

Milli Məclisin Elm və təhsil komitəsinin iclası keçirilib, təhsillə bağlı iki qanun layihəsi parlamentin plenar iclasına tövsiyə edilib.

"Report"xəbər verir ki, iclası açan komitənin sədri Bəxtiyar Əliyev bildirib ki, gündəliyə iki məsələ - “Təhsil haqqında” Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi (ikinci oxunuş) və “Ümumi təhsil haqqında” Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi (ikinci oxunuş) daxil edilib.

Gündəliyin təsdiqindən sonra Bəxtiyar Əliyev qanun layihələri barədə ətraflı məlumat verib. Əvvəlcə “Təhsil haqqında” Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi barədə danışan komitə sədri qanunun 29-cu və 32-ci maddələrinə dəyişiklik təklif olunduğunu diqqətə çatdırıb.

Qeyd olunub ki, "Təhsil haqqında" Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi orta ixtisas və ali təhsil (doktorantura istisna olmaqla) pillələrində təhsilalanların bir təhsil müəssisəsindən digərinə köçürülməsi, təhsil müəssisəsindən xaric və ya təhsil müəssisəsinə bərpa olunması və akademik məzuniyyət götürməsinin hüquqi əsaslarının formalaşdırılması zərurətindən irəli gəlir.

Komitə sədri dövlət başçısının fərmanına uyğun olaraq, Elm və Təhsil Nazirliyinin Əsasnaməsinin hazırlandığını diqqətə çatdırıb və burada yeni qaydaların müəyyənləşəcəyini bildirib. Subbakalavrların ali məktəblərə seçimindən danışan komitə sədri aşağı balla qəbul olunan tələbələrin köçürülməsi məsələsinə də toxunub.

Qanun layihəsinin müzakirəsində Milli Məclisin Elm və təhsil komitəsinin üzvləri Eldar Quliyev və Etibar Əliyev çıxış edərək dəyişikliklərlə bağlı fikirlərini bildiriblər, qeyd və təkliflərini diqqətə çatdırıblar.

Sonra gündəliyin ikinci məsələsi - “Ümumi təhsil haqqında” Qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi (ikinci oxunuş) barədə məlumat verən Bəxtiyar Əliyev qeyd edib ki, sənəd “Ümumi təhsil haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə” 13 may 2022-ci il tarixli Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğunlaşdırılma məqsədi ilə hazırlanıb. Dəyişikliyə əsasən, internat tipli ümumtəhsil müəssisələri anlayışı onların növlərinə görə təsnifləşdirilərək yeni redaksiyada verilib. Layihədə internat tipli təhsil müəssisələrinin fəaliyyət prinsiplərinə görə bölündüyü, onların özlərinin də ümumi təyinatlı, inteqrasiya təlimli və xüsusi təhsil müəssisələri kimi qruplaşdırıldığı öz əksini tapıb.

İclasda Elm və təhsil komitəsinin üzvləri İsa Həbibbəyli, Ceyhun Məmmədov, Kamilə Əliyeva, Aqiyə Naxçıvanlı, Tamam Cəfərova, Ülviyyə Ağayeva, Rafael Hüseynov, Müşfiq Məmmədli, Afət Həsənova və Pərvin Kərimzadə iştirak ediblər.

Müzakirələrin sonunda deputatlar gündəlikdəki hər iki qanun layihəsini ikinci oxunuşda baxılmaq üçün Milli Məclisin plenar iclasının müzakirəsinə tövsiyə ediblər.

  • Paylaşmağı unutma

Səhr yaz

Nəyə görə tələbə köçürmələri baş verir?

Nəyə görə tələbə köçürmələri baş verir?

2023-cü ildə orta ixtisas təhsili müəssisələrindən və ölkə daxilində yerləşən ali təhsil müəssisələrinin bakalavriat və magistratura səviyyələrindən ümumilikdə 2649 nəfərin köçürülməsi baş tutub. Köçürülməsinə icazə verilən...

Qarabağ Universiteti tədris prosesinə başladı

Qarabağ Universiteti tədris prosesinə başladı

Sentyabrın 23-dən Xankəndi şəhərində Qarabağ Universitetində tədris prosesinə başlanılır. "Report" xəbər verir ki, 2024/2025-ci tədris ili üzrə Qarabağ Universitetinə 1104 nəfər qəbul olub...

Tələbələrə nə üçün kredit veriləcək?

Tələbələrə nə üçün kredit veriləcək?

Təhsil Tələbə Kredit Fondu yalnız əyani və öz hesabına ödənişli təhsil alan tələbələr üçün kredit ayırır. Tələbələrin digər xərclərinin qarşılanması, ümumiyyətlə Fondun fəaliyyəti ilə bağlı ...

Müəllimlərin vahid geyim forması?

Müəllimlərin vahid geyim forması?

"Orta məktəblərdə müəllimlərin vahid geyim forması ilə çıxış etməsi uzun müddətdir müzakirə olunan bir məsələdir. Bu yanaşmanın tətbiqi həm təhsilin keyfiyyətinə, həm də məktəbin ümumi atmosferinə təsir göstərə bilər.