Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/wwwtestler/public_html/menu/inc_sinaq_mundericat_body.php on line 190

Kurikulum

Ümumi

Fəsil 1.1. Təhsilə aid sənədlər
1.1.1. Təhsil qanunu
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.1.2. Kurikuluma aid olan terminlərin təsviri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.1.3. Ümumi təhsilin təşkilinə dair ümumi pedaqoji tələblər
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.1.4. Təhsil prosesinin iştirakçılarının hüquq və vəzifələri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fəsil 2.1. Fənn kurikulumlarının məzmunu
2.1.1. Bilik və onun növləri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.1.2. Benjamin Blum Idrak taksonomiyası. Taksonomiyanın təlim prosesində tətbiqi və rolu
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.1.3. Təfəkkürün növləri (məntiqi, tənqidi, yaradıcı) və problem həlletmə bacarığın şagirdlərdə formalaşdırılması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.1.4. Bilik-Taksonomiya-Təfəkkür
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fəsil 2.2. Təlimin təşkilinə verilən tələblərin reallaşdırılması
2.2.1. İllik və gündəlik planlaşdırmanın aparılması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.2. Alt-standartlardan təlim nəticələrinin çıxarılması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.3. Dərsin məqsədinə uyğun öyrənmə fəaliyyətinin müəyyənləşdirilməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.4. İnteraktiv dərsin təşkili : iş üsulları, iş formaları
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.5. Motivasiya (problemin qoyuluşu) və refleksiya
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.6. Şagirdlərin dərsə cəlb olunması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2.7. Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması. Açıq və qapalı suallar
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fəsil 2.3. Qiymətləndirmə
2.3.1. Milli, Beynəlxalq, Məktəbdaxili (Diaqnostik, Formativ, Summativ)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fəsil 3.1 Pedaqoji və psixoloji nəzəriyyələr
3.1.1. Hovard Qardner. "Çoxnövlü intellekt nəzəriyyəsi və onun təhsildə rolu
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.1.2. Jan Piaje "Zehni inkişafın mərhələləri nəzəriyyəsi"
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.1.3. Lev Vıqotski "Sosial inkişaf nəzəriyyəsi - Yaxın inkişaf Zonasi və sosial münasibətlər"in təhsildə rolu
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.1.4. Karol Dvek, "Düşüncə tərzi nəzəriyyəsi" və onun tədrisdə əhəmiyyəti.
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fəsil 3.2. Öyrənmə mühiti
3.2.1. Şəxsiyyətin inkişafı və formalaşması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.2.2. Sinfin idarəedilməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.2.3. Effektiv müəllim-şagird münasibətləri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.2.4. Effektiv müəllim-valideyn münasibətləri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.2.5. Biheyverizm nəzəriyyəsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

"Elm və Təhsil Nazirliyinin məktəblərdə şagirdlərin telefonlardan istifadəsini qadağan etməsi qərarı ilk növbədə, tədris prosesində diqqət yayındırıcı amilləri aradan qaldırmaq, dərs keyfiyyətini artırmaq...

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Ölkə üzrə 300-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində tətbiq edilən şagird davranış qaydalarına əsasən, təhsilalanların tədris proosesi zamanı xüsusi hallar istisna olmaqla, telefon və digər ağıllı cihazlardan istifadəsi qadağan olunub....

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Bakı kimi böyük şəhərlərdə ictimai nəqliyyat sistemləri, xüsusilə də metro, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsidir. Təkliflər var ki, təhsil müəssisələrində dərslər 9-da yox, 1-2 saat gec başlasın...

......