Coğrafiya

VIII sinif

I . Coğrafi kəşflərdən tədqiqatlara doğru
I.1. Coğrafi kəşflərin yeni mərhələsi (ID-6723)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
I.2. Coğrafiya elminin inkişafı (ID-6724)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
I.3. Müasir coğrafiya elminin yeni sahələri (ID-6725)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
I.4. Coğrafiyada yeni biliklərin toplanması yolları (ID-6726)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
I.5. Azərbaycanda coğrafiya elminin inkişafı (ID-6727)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
I.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Coğrafiyanın yeni sahələri və tədqiqat üsulları (ID-6728)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II. Xəritələr və onların üzərində təsvir üsulları
II.1. Kartoqrafik təsvirlərin əhəmiyyəti (ID-6729)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II.2. Kartoqrafik təsvirlər məlumat mənbəyidir (ID-6730)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II.3. Xəritələrdə təsvir üsulları (ID-6731)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II.4. Xəritələrin təsnifatı (ID-6732)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II.5. Xəritələrdə məsafələrin və sahələrin hesablanması (ID-6733)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Xəritə üzərində iş və hesablama aparılması (ID-6734)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III. Yerin hərəkəti və onun coğrafi nəticələri
III.1. Qurşaq vaxtı (ID-6735)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III.2. Yerin illik hərəkəti (ID-6736)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III.3. Qütb gecə və gündüzləri (ID-6737)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III.4. İşıqlanma qurşaqları (ID-6738)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III.5. Günəş şüalarının düşmə bucağının hesablanması (ID-6739)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Qurşaq vaxtı və günəş şüalarının düşmə bucağının hesablanması (ID-6740)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IV. Yerin fəal tektonik təbəqəsi
IV.1. Yerin müasir üfüqi və şaquli hərəkət sahələri (ID-6741)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IV.2. Litosfer tavaları (ID-6742)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IV.3. Litosfer tavalarının hərəkətinin nəticələri (ID-6743)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IV.4. Qədim quru və su sahələri (ID-6744)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IV.5. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Litosfer tavalarının hərəkətinin nəticələri (ID-6745)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V. Atmosfer
V.1. Hava kütlələri və atmosfer cəbhələri (ID-6746)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V.2. Daimi və mövsümi küləklər (ID-6747)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V.3. Siklon və antisiklonlar (ID-6748)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V.4. Yağıntıların paylanması (ID-6749)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V.5. İqlim və onun yaranması (ID-6750)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Temperatur və yağıntıların illik gedişi (ID-6751)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI. Yerin su təbəqəsi
VI.1. Dünya okeanının yaranması (ID-6752)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI.2. Okeanların öyrənilməsi (ID-6753)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI.3. Okean suyunun temperaturu (ID-6754)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI.4. Okean suyunun duzluluğu və şəffaflığı (ID-6755)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI.5. Okeanlarda suyun hərəkəti (ID-6756)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Okean suyunun temperaturu və duzluluğunun təyin olunması (ID-6757)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII. Biosfer
VII.1. Biosfer Yerin təbəqələri sistemində (ID-6758)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII.2. Coğrafi təbəqə (ID-6759)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII.3. Bitki və heyvanların yaşayış mühiti (ID-6760)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII.4. Təbii zonalar (ID-6761)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII.5. Azərbaycanın bitki və heyvanlar aləmi (ID-6762)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. “Coğrafi qurşaqlar və təbii zonalar” xəritəsi üzərində iş (ID-6763)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII. Dünya ölkələrinin təsnifatı
VIII.1. Ölkələrin inkişaf səviyyəsinə görə təsnifatı (ID-6764)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII.2. İnkişaf etmiş ölkələr (İEÖ) (ID-6765)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII.3. İnkişaf etməkdə olan ölkələr (İEOÖ) (ID-6766)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII.4. İnsan İnkişafı İndeksi (ID-6767)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII.5. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Ölkələrin inkişaf səviyyəsinin müqayisə edilməsi (ID-6768)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX. Əhali və təsərrüfatın ərazi təşkili
IX.1. Əhalinin sayı (ID-6769)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.2. Əhalinin təbii artımı və miqrasiyası (ID-6770)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.3. Təbii ehtiyatlar (ID-6771)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.4. Təbii ehtiyatların təsərrüfat əhəmiyyəti (ID-6772)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.5. İstehsalın təşkili formaları (ID-6773)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.6. Təsərrüfatın iqtisadi inkişaf yolları (ID-6774)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX.7. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Təbii ehtiyatların təsnifatı və təsərrüfat əhəmiyyəti (ID-6775)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X. Ekoloji mühit və onun mühafizəsi
X.1. Ətraf mühiti çirkləndirən mənbələr (ID-6776)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X.2. Təsərrüfat sahələri və ekoloji mühit (ID-6777)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X.3. Ətraf mühitin mühafizəsi yolları (ID-6778)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X.4. Ətraf mühit və insanların sağlamlığının qorunması (ID-6779)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X.5. Azərbaycanın ekoloji vəziyyəti və turizm-rekreasiya ehtiyatları (ID-6780)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X.6. Ümumiləşdirici tapşırıqlar. Ekoloji problemlər və onların aradan qaldırılması yolları (ID-6781)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

"Elm və Təhsil Nazirliyinin məktəblərdə şagirdlərin telefonlardan istifadəsini qadağan etməsi qərarı ilk növbədə, tədris prosesində diqqət yayındırıcı amilləri aradan qaldırmaq, dərs keyfiyyətini artırmaq...

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Ölkə üzrə 300-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində tətbiq edilən şagird davranış qaydalarına əsasən, təhsilalanların tədris proosesi zamanı xüsusi hallar istisna olmaqla, telefon və digər ağıllı cihazlardan istifadəsi qadağan olunub....

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Bakı kimi böyük şəhərlərdə ictimai nəqliyyat sistemləri, xüsusilə də metro, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsidir. Təkliflər var ki, təhsil müəssisələrində dərslər 9-da yox, 1-2 saat gec başlasın...

......