Coğrafiya

VI sinif

I. COĞRAFİ BİLİKLƏRİN İNKİŞAF TARİXİ
1. Coğrafiyanın öyrənilməsinin əhəmiyyəti
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1. Coğrafiyanın öyrənilməsinin əhəmiyyəti
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2. Yer haqqında İlkin biliklərin toplanması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3. Orta əsrlərdə coğrafi biliklərin inkişafı
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4. Materiklərin və okeanların kəşf edilməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5. Azərbaycanın öyrənilməsi və coğrafi biliklərin inkişafı
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
II. YER SƏTHİNİN TƏSVİRİ
6. Üfüq və onun cəhətləri. Azimut
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
7. Miqyas
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
8. Yer səthinin təsviri üsulları. Qlobus
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
9. Məhəllin planı və şərti işarələr
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
III. COĞRAFİYA XƏRİTƏLƏRİ
11. Coğrafiya xəritələri və onların əhəmiyyəti
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
12. Meridianlar və paralellər
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
13. Xəritələr coğrafi İnformasiya mənbəyidir
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VI. GÜNƏŞ SİSTEMİNİN QURULUŞU VƏ YER PLANETİ
15. Kainat və günəş sistemi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
20. Praktiki iş. Fəsillərin dəyişməsi və onların əsas nəticələrinin müəyyən edilməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
V. LİTOSFER
VI. ATMOSFER
31. Atmosfer yağıntıları
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
33. Meteoroloji stansiyalar və məlumatların toplanması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
34. Praktiki iş. Hava üzərində müşahidələr
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VII HİDROSFER
35. Hidrosfer və onun əhəmiyyəti
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
36. Dünya okeanı və onun öyrənilməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
37. Dünya okeanı və onun hissələri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
38. Təbiətdə suyun dövranı
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
39. Dünya okeanında quru sahələri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
40. Quru sulan və onların qidalanması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
VIII. BİOSFER
41. Biosfer anlayışı
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
42. Torpaq
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
43. Bitki və heyvanlar aləminin müxtəlifliyi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
44. Dünyanın meşə qurşaqları
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
45. İnsanların təbiətə təsiri və biosferin mühafizəsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
IX. DÜNYA ÖLKƏLƏRİ XALQLARIN YERLƏŞMƏSİ
47. Ölkələrin siyasi xəritədə yerləşməsi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
48. Dünya ölkələrinin yaranması və müxtəlifliyi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
49. Dünya əhalisinin sayı və tərkibi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
50. Əhalinin yerləşməsi. Yaşayış məskənlərinin formaları
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
51. Azərbaycan Respublikası və onun qonşu ölkələrə görə mövqeyi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
X. TƏSƏRRÜFAT SAHƏLƏRİNİN FƏALİYYƏTİ. TƏBİƏTİN QORUNMASI
53. Təsərrüfat sahələri və onların inkişafının əsas mərhələləri
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
54. Əmək bölgüsünün formalaşması. Xammal və məhsulların müxtəlifliyi
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
55. Dünya ölkələrində İqtisadiyyatın sahələri və onların inkişafında olan fərqlər
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
56. Ətraf mühitin çirklənmə mənbələri və onun qorunması
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

"Elm və Təhsil Nazirliyinin məktəblərdə şagirdlərin telefonlardan istifadəsini qadağan etməsi qərarı ilk növbədə, tədris prosesində diqqət yayındırıcı amilləri aradan qaldırmaq, dərs keyfiyyətini artırmaq...

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Ölkə üzrə 300-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində tətbiq edilən şagird davranış qaydalarına əsasən, təhsilalanların tədris proosesi zamanı xüsusi hallar istisna olmaqla, telefon və digər ağıllı cihazlardan istifadəsi qadağan olunub....

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Bakı kimi böyük şəhərlərdə ictimai nəqliyyat sistemləri, xüsusilə də metro, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsidir. Təkliflər var ki, təhsil müəssisələrində dərslər 9-da yox, 1-2 saat gec başlasın...

......