Coğrafiya

VI sinif

BÖLMƏ 1. MƏKANI TANIYAQ
1.1. Məkan
Harada yaşayırıq? (ID-6620)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Coğrafi məkan necə fərqlənir? (ID-6621)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Yaşadığımız məkanı necə fərqləndirmək olar? (ID-6622)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.2. Məkanın miqyası
Məkanın miqyası fərqlənirmi? (ID-6623)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Lokal məkandan qlobal məkana (ID-6624)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Ölkəmizdən dünyaya (ID-6625)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 2. MƏKANIN BƏLƏDÇİSİ
2.1. Məkanın təsvir edilməsi
Plan tərtib etmək üçün hansı biliklər tələb olunur? (ID-6626)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Planın tərtib edilməsi (ID-6627)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2. Məkanın kodlaşdırılması
Planetimiz necə təsvir edilir? (ID-6628)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Dərəcə torunun elementləri (ID-6629)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Xəritə necə tərtib edilir? (ID-6630)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Xəritələr niyə müxtəlif rənglərdə çəkilir? (ID-6631)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Müasir xəritələr necə tərtib edilir? (ID-6632)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Coğrafi informasiya sistemlərindən harada istifadə olunur? (ID-6633)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 3. ÇÖL TƏDQİQATI
3.1. Ərazidə tədqiqat
Çöl tədqiqatı nədir? (ID-6634)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Tədqiqat çantanız varmı? (ID-6635)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Məktəb ərazisində çöl tədqiqatını necə aparmaq olar (ID-6636)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 4. KAİNATI SEYR EDİRƏM
4.1. Nə üçün səma
cisimlərinə maraq göstəririk? (ID-6637)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Səmanı seyr edərkən nələri görürük? (ID-6638)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Yerin öz oxu ətrafında hərəkəti (ID-6639)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Yerin Günəş ətrafında hərəkəti (ID-6640)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Ay (ID-6641)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Çin mütəxəssislərinin uğurları (ID-6642)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 5. TƏBİƏTİ KƏŞF EDİRƏM
5.1. Təbiətdəki müxtəliflik
Yer kürəsinin təbii mənzərəsi (ID-6643)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Təbiətdə hansı komponentlər var? (ID-6644)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Təbii komponentlər fərqli mənzərələr yaradır (ID-6645)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.2. Təbiət bir sistemdir
Təbii sistemin formalaşması (ID-6646)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fotosintezin coğrafiyası (ID-6647)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Manqr meşələri lokal təbii sistemdir (ID-6648)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 6. YURDUMUZUN TƏBİƏTİNƏ SƏYAHƏT
6.1. Ölkəmizin təbiətini tanıyaq
Təbiətimizin zənginlikləri (ID-6649)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Azərbaycan təbiətinin formalaşması (ID-6650)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Şirvan qoruğu nə üçün yaradıldı? (ID-6651)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
BÖLMƏ 7. DÜNYA BİZİM EVİMİZDİR!
7.1. Yer kürəsinin sosial mənzərəsi
Sosial həyat nədir? (ID-6652)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Fərdlər sosial həyatın əsasıdır (ID-6653)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Ailə kiçik dövlətdir (ID-6654)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Cəmiyyət sosial həyatın əsas hissəsidir (ID-6655)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Dövlət cəmiyyətin siyasi qurumudur (ID-6656)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Novruz şənlikləri (ID-6657)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
7.2. Cəmiyyətin inkişafında qurumların rolu
İş mühiti və sosial həyat (ID-6658)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Qeyri-hökumət təşkilatları (ID-6659)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Şirkətlərin sosial həyatdakı rolu (ID-6660)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
7.3. Lokal və qlobal əlaqələr
Vətəndaşın vəzifələri (ID-6661)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Milli məsuliyyət hissi (ID-6662)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Dünya həqiqətən də böyükdürmü? (ID-6663)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Azərbaycanın dünya dövlətləri ilə münasibətləri (ID-6664)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Vətəndaşın vəzifələri (ID-6665)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Milli məsuliyyət hissi (ID-6666)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Dünya həqiqətən də böyükdürmü? (ID-6667)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Azərbaycanın dünya dövlətləri ilə münasibətləri (ID-6668)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

"Elm və Təhsil Nazirliyinin məktəblərdə şagirdlərin telefonlardan istifadəsini qadağan etməsi qərarı ilk növbədə, tədris prosesində diqqət yayındırıcı amilləri aradan qaldırmaq, dərs keyfiyyətini artırmaq...

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Ölkə üzrə 300-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində tətbiq edilən şagird davranış qaydalarına əsasən, təhsilalanların tədris proosesi zamanı xüsusi hallar istisna olmaqla, telefon və digər ağıllı cihazlardan istifadəsi qadağan olunub....

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Bakı kimi böyük şəhərlərdə ictimai nəqliyyat sistemləri, xüsusilə də metro, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsidir. Təkliflər var ki, təhsil müəssisələrində dərslər 9-da yox, 1-2 saat gec başlasın...

......