Coğrafiya

XI sinif

1. XƏRİTƏ-COĞRAFİ İNFORMASİYA VASİTƏSİDİR
1.1. Kartoqrafik tədqiqat metodları (ID-6890)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.2. Praktik dərs. Coğrafi xəritələrin vizual təhlili. Layihə: "Qarabağ iqtisadi rayonunun kompleks səciyyəsi" (ID-6891)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.3. Qrafik təsvirlər (ID-6892)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.4. Praktik dərs. Coğrafi xəritələrin qrafik təhlili (ID-6893)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.5. Təsərrüfat sahələrinin yerləşməsinin xəritələrə əsasən təhlili (ID-6894)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
1.6. Coğrafi informasiya sistemləri (ID-6895)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2. TƏBİƏTDƏN SƏMƏRƏLİ İSTİFADƏ
2.1. Tektonik proseslər və təsərrüfat
Layihə: "Vulkan püskürmələri" (ID-6896)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.2. Mineral ehtiyatlardan istifadə (ID-6897)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.3. Meteoroloji hadisələr (ID-6898)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.4. Praktik dərs. İqlim xəritələrinin təhlili (ID-6899)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.5. İqlim və insan sağlamlığı
Layihə: "Qlobal istiləşmənin Azərbaycanda təzahürü" (ID-6900)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.6. Təcrübə dərsi. İstixana effekti (ID-6901)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.7. Quru sularından istifadə (ID-6902)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.8. Təhlükəli hidroloji hadisələr və onlarla mübarizə (ID-6903)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.9. Dünyanın və Azərbaycanın torpaq fondu
Layihə: "Torpaq mülkiyyəti" (ID-6904)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
2.10. Meşə ehtiyatları və onlardan istifadə
Layihə: "Dünyanın meşə fondu" (ID-6905)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3. DÜNYANIN DEMOQRAFİK MƏNZƏRƏSİ
3.1. Etnos və etnogenez (ID-6906)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.2. Praktik dərs. Dünyada dil ailələri (ID-6907)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.3. Demoqrafik keçid mərhələləri (ID-6908)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.4. Əmək ehtiyatlarının əsas göstəriciləri (ID-6909)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.5. Əhalinin həyat səviyyəsi (ID-6910)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.6. İşsizlik və onun növləri (ID-6911)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.7. Müasir dünyada miqrasiya axınları (ID-6912)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
3.8. Praktik dərs. Azərbaycanın əhalisi (ID-6913)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4. İQTİSADİ İNKİŞAFIN İSTİQAMƏTLƏRİ
4.1. Dayanıqlı inkişaf.
Layihə: "Dayanıqlı inkişafı təmin etmək üçün nə edə bilərəm?" (ID-6914)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.2. İqtisadi inkişaf yolları (ID-6915)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.3. İqtisadi inkişafın əsas göstəriciləri (ID-6916)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.4. İnvestisiya mühiti (ID-6917)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.5. Sənaye və kənd təsərrüfatının müasir vəziyyəti. Layihə: "Bəşəriyyət GMO olmadan yaşaya bilərmi?" (ID-6918)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.6. Praktik dərs. Azərbaycanın iqtisadi rayonlarının səciyyəsi (ID-6919)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
4.7. Azərbaycanın nəqliyyatı və xarici ticarət əlaqələri (ID-6920)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5. QLOBAL PROBLEMLƏR VƏ ONLARIN HƏLLİ YOLLARI
5.1. Alternativ enerji mənbələri (ID-6921)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.2. Bioloji ehtiyatlar və onlardan istifadə (ID-6922)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.3. Dünyanın içməli su problemi.
Layihə: "Su hövzələrinin çirklənməsi və mühafizə tədbirləri" (ID-6923)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.4. Dünyanın ərzaq problemi (ID-6924)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.5. İnsanların alıcılıq qabiliyyəti
Layihə: "Ailənin istehlak səbəti" (ID-6925)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
5.6. Tullantılar və onlardan istifadə
Layihə: "Ailənin məişət tullantıları" (ID-6926)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6. BEYNƏLXALQ İNTEQRASİYA VƏ QLOBALLAŞMA
6.1. Beynəlxalq inteqrasiya (ID-6927)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6.2. Beynəlxalq maliyyə mərkəzlərinin coğrafiyası (ID-6928)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6.3. Azad iqtisadi zonalar (ID-6929)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6.4. Dünyada sülh problemi (ID-6930)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6.5. Praktik dərs. Türk dünyası birliyi (ID-6931)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
6.6. Konfrans dərs. Azərbaycanın iqtisadi-mədəni əlaqələri (ID-6932)
HAL-HAZIRDA SERVERƏ YÜKLƏNİR
Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

Telefon qadağası təhsilə nə verəcək?

"Elm və Təhsil Nazirliyinin məktəblərdə şagirdlərin telefonlardan istifadəsini qadağan etməsi qərarı ilk növbədə, tədris prosesində diqqət yayındırıcı amilləri aradan qaldırmaq, dərs keyfiyyətini artırmaq...

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Azərbaycanda məktəblərdə bunun istifadəsi QADAĞAN EDİLDİ

Ölkə üzrə 300-dən çox ümumi təhsil müəssisəsində tətbiq edilən şagird davranış qaydalarına əsasən, təhsilalanların tədris proosesi zamanı xüsusi hallar istisna olmaqla, telefon və digər ağıllı cihazlardan istifadəsi qadağan olunub....

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Dərs saatları DƏYİŞDİRİLİRMİ?

Bakı kimi böyük şəhərlərdə ictimai nəqliyyat sistemləri, xüsusilə də metro, gündəlik həyatın ayrılmaz hissəsidir. Təkliflər var ki, təhsil müəssisələrində dərslər 9-da yox, 1-2 saat gec başlasın...

......